?بعضی میگویند این مذاکره از طریق واسطه خواهد بود اما من میگویم خیر.
?ما با آنها مستقیم در تماس هستیم و شاید بتوانیم به یک توافق برسیم.
?برای ایران توافق خیلی خوبی خواهد بود. باید ببینیم چه میشود
@navasanchannel
ترامپ: شنبه ملاقات مستقیم و مهمی در سطح خیلی بالا با ایرانیها خواهیم داشت.



